pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Kyligt

Kategori: Allmänt

Det har allt varit lite kyligt ute idag med -18 visade termometern när jag gick ut till hästarna i morse. Men sen blev de varmare runt -10 och solen har lyst så vackert. Så ute har jag allt varit rätt så mycket ändå trots kylan.

förmiddagen följde jag med mamma och Rebecka upp till sjön och åkte skridskor och de var trevligt förutom att mina skridskor är i minsta laget. Så när vi åkt klart och jag tog på mig de vanliga skorna kändes det som att sväva på moln!
Får nog ta och kolla in på någon secondhand butik efter ett par bättre begagnade skridskor i bättre storlek inför kommande skridskoåkarsäsonger.
Sjön Viken
För små :-/ men de gick i alla fall få i fötterna:-)
Sen var jag bara hemma en stund med hundarna och lagade lite mat sen blev det stallet. Först red jag en sväng på Åse och hon var tvärtemot idag och ville inte alls gå åt de håll som jag ville. Utan viss övertalning krävdes. Sen tog jag även Åsa på en tur men något kortare då jag börjat känna av kylan men de gick fint.
Åsa, Åse och Moa

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: