pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Kallt!

Kategori: Allmänt

Äntligen helg! Denna vecka har känns rätt lång, mycket beroende på att ja har haft den "långa" veckan på jobbet jobbar efter 2v schema så på måndag börjar det om igen och den kommande veckan har några färre timmar än denna som varit.
Och kylan har verkligen slagit till i morse när jag åkte till jobbet 4.30 så var det 16minus utanför dörren burrr! och just nu visar termometern 13,4 minus.
Men en häst red jag i dag i alla fall och lotten föll på Åsa men med tanke på tempen ute så fick det räcka men det är dessa dagar rånarhuvan fungerar perfekt!
köpt på Börjes även denna bild är lånad därifrån!
Men lite rolig måste man ändå se ut i den men strunt samma bara man inte fryser och än en gång jag är så nöjd med mina fårskinnssulor som jag lagt i skorna de verkligen värmer mina fötter.
Hoppla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: