pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Äntligen fatta jag varför.....

Kategori: Allmänt

Ni som följer min blogg har sett att de ibland inte är någon radbrytning? För när jag skriver inlägget fungerar det men sen när inlägget har blivit publicerat har allt suttit ihop som en stor gröt. 

Och det tröttnade jag på idag och googlade fram svaret....bra funktion de där men de är även de som lite är boven i dramat.

Jag använder oftast Google Chrome som webbläsare eftersom de går snabbare men nu fick jag fram de här svaret ang. mitt problem.


"Jag har hört att en del som sitter och skall skriva ett inlägg och försöker lägga in en radbrytning i texten (trycka ENTER) , men när de sen publicerar sitt inlägg så försvinner radbrytningarna.

Fick höra via forumet att detta bara gäller visa webbläsare, att det är ett bugg som gör att det blir så.
Jag har själv testat det här och kommit fram till att Google Chrome är en av webbläsarna som gör så.
Så om du har problemet beror det på din webbläsare."


Men det finns en lösning om man trycker shift och enter samtidigt så fungerar det normalt. Men jag förstår ändå inte varför kan de inte bara fungera som normalt?

Men nu vet jag i alla fall varför det blir så.
Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: