pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Ibland har man tur!

Kategori: Allmänt

Ja ibland har man tur och det har jag haft på Tradera! För er som sålt eller köpt något på Tradera vet nog hur beroendeframkallande det är ;-) Men visst kan man göra rikitga fynd också och det går att hitta mycket grejer och man behöver inte alltid köpa nytt.
 
Så det jag försöker komma fram till är att jag lyckades vinna TVÅ Pikeurkavajer till ett riktigt bra pris då säljaren inte alls lagt ner någon tid på sina annonser så på den ena kavajen var det inte ens någon bild utlagd på vilket jag tror man förlorar enormt mycket på. Men jag chansade på att texten säljaren skrivit stämde och vann!
 
Men inte behöver jag två kavajer till när jag redan har en och knappt tävlar. Men den jag har är inte så snygg men det är Pikeurena vill ja lova. Men jag fick hem bägge och testade den ena var en Diana alltså dressyrmodell och något större än Skarletten som är mer mot hoppning. Så jag kom fram till att sälja Dianan och hoppas på att jag inte går back på min affär men det tror jag inte och jag är väldigt nöjd med Skarletten som jag ska behålla.
 
 
Så här ser den modellen ut fast min är mörk marinblå ser nästan svart ut i vissa ljus och även kragen är marinblå.
 
 
bildkälla;
 
Och denna hoppas jag att någon vill köpa och att jag inte förlorar på min affär......men som sagt jag kommer knappast behöva två och har valt att behålla den som satt snyggast på mig.
 
 
 
Hoppla!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: