pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Go vecka och helg

Kategori: Allmänt

Ja då var min minisemester slut det blev en hel del ved uppkluvet och inkört men de finns ved kvar som jag får ta efter hand som någon hinner hjälpa mig att såga. Och helgen tillbringades i Borås och vi har varit väldigt mkt ute då även Caktus var med.

Som på lördagen gick vi runt en av Borås alla sjöar Pickesjön och där var de jättefint:-)


Och fika hade vi med oss.



Här är ett lite redigerat foto på mig och Caktus som Mikael tog.




Sen åkte vi till Borås Brukshundsklubb och tränade agility och promenaden runt sjön hade nog gjort Caktus gott för han fokuserade rikitigt bra. Träffade även en agilityfrälst till där på klubben som var med oss och tränade lite. Skoj var de!!


Och så blev de grillat hos Mikaels föräldrar och ännu mer promenad så de var inte mkt stillasittande den dagen = Go dag i Elins värld :-)

Så när vi ändå körde på utomhustemat så fortsatte vi med det idag innan jag och Caktus åkte hem till byn igen. Men idag blev det till högre höjder på Rya åsar.



Toppenfin utsiktsplats från Ryssby Klint.

Hoppla!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: