pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

helgen

Kategori: Allmänt

En hel helg har jag klarat utan mina djur. Fast helt djurfri har inte helgen varit ändå eftersom ja har vart hos Micke och han har en kissekatt, Chilla plus att lördagen tillbringades på Borås Djurpark.

Lite godbitar ifrån helgen jag fick en present av snällaste Micke ett par jättesöta örhängen!!!

Djurparken var skoj lite dött bara märktes att det var lågsäsong där just nu.


Jag fyndade en plattång på NetonNet eftersom de bara hade 2st kvar utav den jag ville ha och bägge de kartongerna var öppnade och trasiga så fick jag 10% rabatt:-) Fast den var ju helt felfri men är en grej ny så vill man ju att de ska synas även på kartongen om man betalar fullt pris.


Jag har vart på gym! och skaffat mig träningvärk;-) Och insett hur svag ja var i mina armar jämfört med starka Micke:-) Men i benpress tog jag i alla fall 110kg;-)


Och en minusgrej vi åkte ut till Hööks för ja ev. tänkte köpa ett schabrak som de hade ute på hemsidan förra veckan de kostade 149kr fanns i vinrött som skulle matcha Åsas benskydd väldigt bra. Men inte då att de fanns i lager för leversen var försenad så de skulle komma på tisdag. Dåligt att de då gör reklam för de och Borås som är huvudlagret för Hööks.

 till de skydden hon har på bilden tror jag detta schabraket skulle ha matchat (bilden blir stor när du klickar på den)




bildkälla





Egentligen har jag bilder på både örhängena och från djurparken men tydligen har de blivit något fel på mitt minneskort så de måste formateras men fast ja låter datorn göra de så går de ändå inte.........................Dessa tekniska prylar är inte min grej.


Hoppla!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: