pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

agilitytävling Töreboda 23/9-11

Kategori: Agility

Igår hade vi hemmatävling så jag var både funktionär och tävlande.
Första klassen agility A var ett Kanonlopp Caktus tog kontaktfälten perfekt och ja kom 2a men agility B var han inte alls lika lydig utan hoppade både gungan och balansens kontaktfält så 10fel men vi kom ändå 3a, då de bara var 8starter i mediumklassen.

Sen i hoppklass A var han jätteduktig igen så vi kom 2a och i hoppklass B var han skapligt duktig hade 5fel men jag visade honom på fel hinder så där blev det en diskning.

Så 3 rosetter fick vi med oss hem:-)



Hoppla!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Grattis till placeringarna! Jag var där på lördagen den 24/9 jag men du var tydligen där den 23;)

    2011-09-26 | 20:17:20
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/
  • maja o zoro säger:

    grattis :D ! var det en officiell tävling? :)

    2011-09-27 | 18:16:35
    Bloggadress: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: