pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vill ha!

Kategori: Stallet

Varför vill man alltid ha så mycket frågar jag mig själv ibland men sen är de en sak att vilja och införskaffa.

Ja kan inte rå för de men ja tycker de här är rätt så häftigt:

Rosa reflexridtäcke från Hööks



Men jag har ju ett i orange som jag köpte ifrån Horze förra året som jag är jättenöjd med.



Men sen rider jag ju inte själv jämt i och för sig men då brukar jag använda mitt gamla gula på den andra hästen men de har några år på nacken så vem vet jag kanske skulle behöva ett till? .....eller inte:-)


Och så har de även massa andra reflexer till både häst och hund i rosa färg plus att de har 15% rabatt just nu på alla reflexer och ja ska till Micke i helgen och då har jag väldigt nära till Hööks i Borås.

Så risken finns att jag svänger förbi och kollar in de rosa reflexerna i alla fall¨så får vi se om något får följa med hem. Bara för att jag ändå är så nära liksom sen har ja även kollat in en tilltänkt julklapp där inne så där har jag en anledning till att gå in på hööks.


Hoppla!


Kommentarer

  • Olivia säger:

    det rosa var ju ganska tufft ^^jag har gult :P

    2011-10-13 | 21:17:05
    Bloggadress: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
  • Ilona säger:

    Bra med reflexer ,jag har precis skickat efter en reflexjacka från Börjes 498 kr är jätte nöjd ,den ska jag ha när jag rider i mörkret ,även nu när det är älgjakt :) Rosa är snyggt såg att det fanns jackor m.m oxå

    2011-10-15 | 12:40:36
    Bloggadress: http://www.nogg.se/anoli

Kommentera inlägget här: