pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

tillbax

Kategori: Allmänt

Ja nu har de inte blivit så mycket bloggat men nu så kommer lite uppdatering.

I helgen som var tillbringades i Borås hos Micke och vi shoppade jeans på Lager 157 i Gällstad på lördagen men  även en Halloween/ thanks giving party hans med ute i Bollebygd. Riktigt roligt och ja var en nästan djävul....hade röda horn i alla fall.

Och i måndags var de istruktörsmöte på hundklubben och i igår tränade jag och Linnèa med våra hundar alltid lika trevligt!

Sen jobbar jag ju på dagarna och emellan allt detta så försöker jag hinna rida och motionera hästar så gott de går för nästa helg är det dags för bruksridningstävling i Skara med Åsa. Och de ska bli riktigt skoj!
De är 7st anmälda varav 3st fjordhästar, 3st nordsvenskar och en connemara.

Och idag var ja tvungen och städa!! För på fredag blir de lite kalas eftersom ja råkar fylla år på måndag så måste ja fira med de närmast sörjande i alla fall. Annars tycker ja nog de där med födelsedagar bara är jobbigt!

Sen är ja lite fräck och lägger ut bilder som Micke har tagit men ja tror inte de gör något..........annars får du säga till om du läser detta;-)





Ja ser lika arg ut på kort som vanligt!

Hoppla!




Kommentarer

  • Lina säger:

    Okej :) tack för tipset :) gillar det starkt jag med! :)

    2011-11-09 | 22:00:12
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: