pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

pinsamt värre

Kategori: Häst (fjordhäst)

Och jag som nästan aldrig ramlar av peppar peppar ta i trä! Har gjort de igen på inom loppet av några veckor. Som igår men då slog ja mig inte för fem öre utan de hela var bara pinsamt.

Red ut på Åse en liten sväng barbacka och rider då förbi ett hus med stockholmare (deras sommarstuga typ) som är där lite då och då.

Och familjen var påväg ut i trädgården när ja kom förbi så ja stannade lite och lilltjejen ställde lite frågor och sen gick ja vidare.....några meter tills Åse flyger en meter upp i luften när hon får syn på deras bil!!!! De var ju ett monster som inte brukar stå där hallå liksom!!!!

Och ja va ska man säga ja dyker i backen och Åse tar galopp 50meter ut på ett gärde och ställer sig och käkar gräs! Varav pappan i familjen säger hon var nog hungrig, jo visst visst tänkte ja tro de ni nu måste ja bara hämta hästen och ta mig upp.
I stallet använder ja ju pall när ja hoppar upp barbacka men nu hade ja ju även publik också så de va bara ta sats och hoppas på de bästa. Och ja kom upp som skönt var och skrittade iväg och sa hej då till familjen en gång till.

Så där bjöd ja dem på lite lördagsunderhållning ute på landet!

Hoppla!!





Sara och Åse i sommras!

hoppla!


Kommentarer

  • Jacqueline säger:

    Sv: Jag kommer inte ihåg om jag svarade på din kommentar men här kommer ett svar iaf...Tack så mycket! Vad kul att du läser min blogg, om du vill kan du lägga till mig på bloglovin (om du är medlem där, det blir enklare att hålla koll på när jag uppdaterar. Jag kan även lägga till dig om du vill) :) Jaså har du jobbat där hehe kan tänka mig att det måste ha varit lite annorlunda att gå runt där utan vatten :P Ha det bra!

    2011-11-13 | 09:49:07
    Bloggadress: http://jacquelinesporrong.blogg.se/
  • maja o zoro säger:

    hihihi aå kan det gå !



    kram

    2011-11-13 | 12:00:29
    Bloggadress: http://majazoro.blogg.se/
  • Nadine säger:

    Hahahha asgarv! Fan vad hade jag velat se! :D

    2011-11-13 | 14:56:36
    Bloggadress: http://allyouwanted.blogg.se/
  • Camilla Persson- TVÅ tävlingar i bloggen, vinn benskydd eller minitrimmer säger:

    Ooops... :P



    Sv: Tack då vet jag. Har inte fått tiderna för C:s träningar i Habo än. Hade varit roligt att var amed för det finns inga tävlingar förens typ mars i trakterna runt oss.. :(

    2011-11-13 | 21:24:59
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: