pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Lite onödigt kanske?

Kategori: Allmänt

Men de har de senaste dykt upp grejer som stör mig helt oberoende av varandra.

# Min internetuppkoppling har krånglat så in i det senaste, igår kväll försökte jag till och från över 2h men de gick inte!! Antingen kommer ja in och är uppkopplad några minuter och så kopplar de ifrån eller hittar de ingen mottagning. Visst de flög runt en massa flygplan igår och de brukar störa men nu har de snart blivit för mycket krångel med det de senaste. De är rena turen att de fungerar just nu käns det som. Så fortsätter de så här fler gånger så ska ja ringa och ifråga sätta detta för ja betalar ju för att de ska fungera.

# Varför ska just ja ha en gigantisk björnbärsbuske med taggar! Jag vet att de finns taggfria men den som växer i min trädgård är full utav taggar och de är verkligen hemska att fastna i. Annars gillar ja den men just taggarna skulle kvitta;-)

# Det blåser! Jag tycker att de är hur jobbigt som helst de går ju knappt att vara utomhus utan att blåsa bort.



Hoppla!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: