pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Snart helg:-)

Kategori: Allmänt

Dagarna bara springer iväg och snart är denna arbetsvecka slut = HELG så skönt! Och va ska ja hitta på då tro?? Jo på lördag ska jag ta med mig Åse till Habo gård på banhoppningsträning. Ja ska hoppa 60 och 70cm de känns rätt lagom med tanke på att vi inte hoppat något på hela vintern. Så det blir första gången Åse hoppar en hel bana på 70cm men ja tror inte att de ska bli några problem. Nu hoppas ja bara på att vädret håller sig fint de väntas ju tydligen snö imorgon:-( och de känns ju inget vidare eftersom alla inte kan vara inne i ridhuset hela tiden. Men de är som sagt bara att hoppas på att de inte blir så mycket snö.

 

 

Och på söndag ska ja se på bio!! Hotell Gyllene Knorren på den kult förklarade bion i Töreboda! Den bion är mycket speciell allt är gammalt stolar, biljettluckan, en glasdisk de säljer godis ur ja allt och de brukar inta vara någon vidare värme heller utan går man dit vintertid så brukar jackan få vara kvar på! Då undrar ni säkert varför vi väljer att åka dit? Jo de är ingen reklam innan filmen, inga platsbiljetter utan bara sätta sig där som passar, nackdel om man kommer sent men fördel om man kommer är tidigt:-) sen kostar de bara 50kr! och de tror jag gäller alla filmer jag är ju inte där så ofta precis men när ja vart där har de bara kostat 50kr i alla fall. Sen sist men inte minst den ligger nära ca 1,5mil bort.




Hittade en bild på Törebodas bio`s entre när ja googlade lite:



 bildkälla


Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: