pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

slagsmål 2dar i rad!

Kategori: Hund

Ja så illa är det men de har slutat väl båda gångerna. Jag är fortfarande sjuk och varit hemma ifrån jobbet kommer även att vara det även imorgon. Ja tar en dag i taget så får ja se hur jag mår. De var lite mer än förkylning ja åkt på snarare någon influensa har jag insett.
Så allt va ork heter fattas de mycket av i min kropp just nu och hundarna har då inte fått göra mycket vettigt lite korta promenixer och godisupplet inne.
Så de är antagligen där anledningen till slagsmålen ligger de har fått göra för lite så både i går och nu i kväll har Casper och Elliott flugit ihop. Helt utan anledningen enligt mig då de inte varit i samband med mat eller något annat liknande som skulle kuna framkalla bråk. Och Caktus dum som han är lägger sig oxå i men lite i bakgrunden men de finns ändå stor risk att han oxå får sig ett nyp när han gör som han gör. 
Men som skönt är så har de låtit värre en de blivit jag har fått ta i sär dem bägge gångerna och alla mina fingrar är oxå kvar;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: