pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Nu är jag glad!!!

Kategori: Stallet

De är helt otroligt men jag har vunnit ett dressyrschabrak ifrån Modern Horse genom tidningen Equipage som jag prenumererar på. I samband med varje nytt nr har de nämligen såkallat ”vinstregn” för alla deras prenumeranter. Då det bara är att skicka iväg ett mejl om man vill vara med och tävla om div. olika saker. Och de brukar jag försöka att komma ihåg att göra och gjorde de denna gång. Men de var ett tagsen så de hade jag helt glömt av så därför kom detta brev med uthämtnings avi väldigt överraskande. Speciellt eftersom de inte stod va de gällde heller. Men i paket som jag hämtade ut låg de en Grattis till vinsten lapp:-)

 

Så här ser det ut:


 bildkälla

och de känns som de är bra kvalité och de ser inte så pjåkigt ut heller sen att jag fick dressyrmodell var ju inte heller fel:-) Så det kommer ja med säkerhet inviga på dressyr clear rounden nästa helg!! Tänk va en så liten sak kan liva upp tillvaron:-)


Hoppla!

Kommentarer

  • Mari säger:

    det var ju jättesnyggt!

    2011-03-19 | 23:05:13
    Bloggadress: http://sweetmari.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Snyggt!! Jag va inne på MHs hemsida. Det där schabraket fanns ju i mörkblått också. Det skulle passa bra till Pelle!! :)

    2011-03-21 | 14:16:47

Kommentera inlägget här: