pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Jorden på väg att gå under lr?

Kategori: Allmänt

Nej riktigt så illa är det väl inte men väldigt mycket känns mindre bra just nu. Från och med 1a Mars har ja och min jobbarkompis fått omgjort schema att jobba efter. Vi har nu kört efter det i två dagar och det känns inte som det är till våran fördel direkt. Man ja vet att det är alldeles för tidigt för att dra en slutsats så det är bara att jobba på och hoppas att vi hittar flytet i de.

 

Och bara för att allt är extra rörigt just nu så hade vi även arbetsplatsträff idag men Tema pension. Var en dam ifrån Sthlm hos oss och tjatade om det över en timma! Tveksam på om någon tyckte att de var intressant jag hade kunnat somna om de bara varit en bekvämare stol;-) Visst säkert en bra ide att åka runt till arbetsplatser och prata. Men mycket av de hon sa visste jag iaf redan eftersom ja i höstas var på banken och hade ett personligt möte och gick igenom bla. detta ämne. Bäst att börja i tid!!

 

Sen var de lite fika och sen pratade cheferna lite så de hela tog lite över 2timmar efter vanliga arbetstiden.

 

Vilket i sin tur ledde till att ja verkligen inte orkade rida idag och de skyller jag på jobbet. Men jobba måste ja för att ha råd med min fritid och kunna leva så de känns som de går emot varandra lite….

 

Och morgondagen kommer antagligen inte bli bättre men då har vi inget möte efter så då hoppas jag på att orka rida eftersom ja ska in till ridhuset och rida lektion på fredag. Var nära på att ringa och ställa in den men nu har jag bestämt mig för att jobbet inte får ta min fritid ifrån mig så de så!!!
Är jätteglad för att jag har ett jobb asså men visa dagar vill man bara sjunka genom jorden.

 

  bild från google

Fy vad ja har beklagat mig för er nu nästa blogginlägg ska bli positivare ja lovar:-)

Hoppla!

Kommentarer

  • Madde säger:

    Vet vad du menar. Ibland känns det som man inte har tid att jobba för man har så mycket annat att göra! ;)

    2011-03-03 | 10:07:26
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/
  • Camilla Persson säger:

    Sv: Riktiga idioter!!! De har verkligen tur att det inte hände nått!

    2011-03-03 | 19:55:17
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: