pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Hur ska man se ut egentligen??

Kategori: Allmänt

Ja skickade ju efter en klänning ifrån Ellos som ja tänkte skulle passat att använda på bors student. De är inte alls ofta ja skickar efter ”vanliga” kläder ( va är då ovanliga tänker ni jo jag syftade på ridkläder:-) ) och nu lär de nog dröja ett bra tag till innan ja ger mig in på de i alla fall. Beställde klänningen i storlek 38 och fick hem den och testade. Men det gick inte att stänga dragkedjan ända upp. Och de var inte för att ja var för fet:-) utan mina revben var för stora om man nu kan kalla de så ni fattar säkert. Och ja tycker väl inte själv att ja är onormal byggd.
Så ja skickade tillbaka 38an och beställde en storlek 40 istället. Och den kom igår och ja tog väl nästan förgivet att den skulle passa men inte då den gick inte heller stänga när man kom upp till revbenen. Hur small och mager ska man vara egentligen är mycket besviken på dem och returfrakten får man ju stå för själv.
Men nu ska den skickas tillbaka imorgon och ja tänker inte ta någon ny i retur!! Ja blir så sur, nu måste ja ju in i någon affär och leta visst ja har ju en månad på mig men ja gillar att vara ute i god tid och ha koll på saker och ting.

Så mitt tips har ni inte kroppsbyggnad som en modell så köp inte denna klänning tyckte förövrigt att den var riktigt fin men va hjälper de när man ändå inte kan ha den på sig! Gick inte att låna bilden så vill ni se vilken det var så klicka på länken nedan.

http://www.ellos.se/dv/1-Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/SaraKelly/_/N-f4bZ1z140tj?Nr=280893&sta=%7c9788309%7c%7c0

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: