pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

någon som har missat att ja gillar horze.se?

Kategori: Häst (fjordhäst)

Ni som har följt bloggen vet ju att ja har skickat efter ifrån horze.se två gånger och varit lika nöjd båda. Passar på och letar reda på några inlägg jag gjort om dem. Varför ser ni längst ner på sidan.

Reflextäcket<3

Shopping tips för hästnördar

I väntans tider



Och ja har glömt något jag lovade er en bild på.......men här kommer den på benskydden ja beställde senast.



Kanske inte den bästa bilden men ni ser nog att de är vinröda i alla fall som jag hade hoppats på eftersom de såg lite rosa ut på bilden på hemsidan men sen stod de ju mörkröd och de stämde.

Bakskydden passade kanon mycket bättre än de andra skydden ja har men fram va lite tajta runt benen men de fungerade. Sen är de ju resår så de töjer sig ju lite efter hand ju mer jag använder dem för sätter ja dem bara längst ut så trycker de inte på senan de enda är väl möjligtvis att de kan öppna sig lättare. Men de har ännu inte hänt och förhoppningsvis händer det inte heller. De är inte alltid de lättaste att hitta beskydd till hästar med korta och tjocka ben.


Och vet ni va?? De har fraktfritt just nu....men ja behöver ju inget men visst lockar de att skicka efter:-)

Detta blogginlägg är skrivet som ett bidrag till Horze bloggtävling med möjlighet att vinna ett presentkort värt 5000kr på http://www.horze.se/.

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: