pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

brödbak!

Kategori: Allmänt

Igår var ja på Billinge BK och lärde mig hur sbk.tavling.se fungerar. en sida där klubben lägger ut info och tar emot anmälningar när det är dax för tävling. De är lite att lära men de finns bra support på sidan plus en övnings sida så helt omöjligt tror ja inte ens de är för en som är så kass på datorer som jag.

Men de tog en stund 22.30 var ja hemma och då skulle hundarna rastas mm och jag själv varva ner lite innan ja kunde sova och alarmet ringde 03.30 i morse!!! Yippie! Behöver jag tillägga att ja var lite trött när ja klev in på jobbet kl 5?

Men de innebar ju även att ja kom hem tidigt i från jobbet och eftersom Lin kommer hit och rider ikväll så bestämde jag mig för att baka lite bröd efter att jobbarkompisen inspirerat mig.

De är inget ja gör var dag precis men de är ju egentligen jättelätt så idag blir de ett ljust bröd fyllt med soltorkade tomater, fetaost och färsk vitlök.





Hoppla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: