pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vår?

Kategori: Häst (fjordhäst)

Jag har börjat längta till våren:-) Idag var jag och Sara ute och red en sväng på Åsa och Schasen med våra snygga reflextäcken ( vi har likadana). Misstänker att vi såg ut som två gigantiska lysmaskar som var ute och skuttade.

Men tyvärr så är det ju så hårt i marken och även bitvis väldigt isigt. Så några högre hastigheter blev de ju inte men turen gick iaf bra. Så de är inte annat än att jag börjar längta till våren då man kan rida normalt och få ut lite vettigt av ridningen. Dessutom blåste de typ storm ute så man får vara glad att man har djur som gör att man tar sig utanför dörren. Något som jag misstänker att man inte hade valt att göra idag om man varit djurlös;-)




lysmasktäcket;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: