pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

toan som jag tjatat om;-)

Kategori: Allmänt

Då var det dags att vissa upp min toa om de nu kan vara något att visa upp vilket inlägg egentligen hi hi! Men men nu har jag ju tjatat om den här i bloggen så de är klart att ni ska få se.



Före:                                                                     



Efter:




Före:                                                          Efter:

 


Före:                                                            Efter:

  






Så lite skillnad blev de allt lr va tycker ni? Men som sagt de är ju ingen ny toalett direkt och helrenovering har jag inte råd med men en uppfräschning behövdes om man säger så. Och nu blev de genast mkt roligare att hålla ordning där inne för förut tyckte jag bara att de spela ju ingen roll med tanke på hur de ändå såg ut.

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: