pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

De var lite halt ute idag;-)

Kategori: Allmänt

Ja idag åkte granen ut så nu är julen definitivt slut och vi kan invänta våren. Jag tror visserligen att de dröjer ett tag till innan våren visar sig. Fast de visa på vädret att de kommer bli en sån där riktigt tråkdag imorgon. Ok kanske inte riktigt de orden men jag tolkar de så när de säger runt nollan och grått och mulet. Så jag får väl passa på att måla lite till i morgon.
De behöver målas minst en gång till men jag orkade aldrig ta tag i de i dag utan gick en halv mils promenix med hundarna i stället. Visst låter de långt när man skriver en halvmil?? ;-) Än om ja skulle skrivit 5 km som de också är de har jag kolla på den här sidan  mät din runda  
Och jag gjorde årets första vurpa jag tyckte att de gick kanonbra att ta sig fram trots isen som fanns under snön men hel plötsligt utan förvarning så låg jag där. Hoppsan blev lite förvånad på mig själv liksom men de var bara kliva upp igen ingen ide att ligga där och glo liksom.  

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: