pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vill ha nån som vill köpa den till mig? ;-)

Kategori: Hund

Kom på iden och kolla in på Rustas sida och hittade den supersnygga hundbädden på bild! Vill ha!!! Men ja är nog trots allt för snål för att köpa en tyvärr och då får jag väl skylla mig själv helt enkelt. Eftersom jag egentligen inte behöver någon hundbädd men sen går tankarna att lite förnyelse skulle ju inte heller skada. Man o andra sidan vet ja inte när ja kommer in till Skövde nästa gång och då kanske den inte finns kvar.
Men visst är den snygg??


DJURBÄDD 90X64CM TATOO

 
Bild från Rusta,klicka på bilden för att komma till länken hos Rusta


Djurbädd med tatoo tryck. Övertraget går att maskintvätta i 30 grader.
399:-

Material

100% Polyester
Tvättråd
  Maskintvätt 30°C
  Tål ej torktumling
   




Kommentarer

  • Helena säger:

    Ooooh! Va snygg!!! Men om jag köper en till dig och du en till mig??? ;-D sköjar

    Behöver egentligen inte heller nån ny bädd... Men jag ska nog se om jag kan få tag i en. Den är ju så snygg!

    Tycker du ska köpa den. Du vill ju ha den! Och dina pojkar lär säkert trivas på den...

    Kram

    2011-02-08 | 12:42:13
    Bloggadress: http://mittlillazoo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: