pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Utmanad

Kategori: Allmänt

Jag har blivit utmanad av Madde

Fyra tv-program jag ser på:
1. Ponny akuten
2. Familjen Annorlunda
3. Nyhetsmorgon till frukosten på helgerna:-) 
4. ?? hepp kommer inte på något mer

Fyra saker jag har gjort idag:
1. Jobbat
2. Hämtat ved uppe i vedbon
3. Lunchfodrat hästarna
4. Handlat

Fyra saker på min önskelista:
1. Ny bil
2. Mini laptop, gärna rosa lr nån annan spännande färg.
3. Döskallehundbädden på Rusta.
4. Ridbyxor 

  
Fyra saker jag ogillar:
1. De som inte kan ta hand om sina djur ordentligt.
2. Dagens väder.
3. När saker och ting inte går som jag tänkt mig
4. Sill

Fyra personer som jag utmanar:
1. Helena
2. Mari
3. Madde P
4. Nadine

Ja hoppas ni överlever mad att skriva av, eftersom jag har kopieringsskyddat texterna och vet ej hur man gör för att få ett inlägg som inte är det. Annars ett tips gå in på Maddes sida och kopiera hem de till er blogg:-)

Kommentarer

  • Elin säger:

    Jo hörreni de går nog kopiera texterna förresten har nog bara gjort så med bilderna:-)

    2011-02-11 | 16:47:55
    Bloggadress: http://pudelz.blogg.se/
  • Helena säger:

    Kul lista! Mitt svar finns på min sida!

    2011-02-12 | 18:21:02
    Bloggadress: http://mittlillazoo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: