pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Färgglad sockerkaka

Kategori: Allmänt

Måste börja med att beklaga mig lite för er bloggläsare jag har fortfarande ont i mitt kära öra och även neråt halsen. Men jag uppsökte inte doktorn igår eftersom ja inte tycker att de blivit värre iaf. Kände verkligen inte för det men jag hoppas att de går över snart ändå man är ju inte helt sig själv när kroppen spökar.

 

 

Men istället åkte ja in till Skövde en sväng igår och fick bland annat vinrutetorkarblad köpta till bilen. Var även inne på Rusta och ni som har hund och behöver en ny hundbädd då kan ja verkligen rekommendera er att åka dit. Om de nu har samma sortiment i alla Rusta affärer vet ja ju inte men de borde de väl ha.

 

Jag hittade iaf en som i mina ögon var skitsnygg men eftersom den kosta 400spänn och ja absolut inte behöver någon mer till mina små monster så höll jag mig och köpte ingen. En beskrivning av den: Som en stor kudde i svart tyg med ett tryck som var ett döskallehuvud med lite rosor och grejs runt.

 

 

Idag är de riktigt tråkväder ute regnar och blåser men jag har allt vart ute en stund en då. Har hjälpt far att flytta lite kossor mellan ladugårdarna. Sen när ja kom hem efter de så släppte ja ut hundarna i trädgården och Casper kom snart in. Men Caktus och Elliott gick upp i rök!! Ja ropade men inga hundar då blir man lite lätt irriterad på dem. Efter en halvtimme kom Caktus iaf men ingen Elliott så jag tog på mig igen och traskade ut och hittade honom rätt fort utanför trädgården. Vet ej va de gjort men antagligen hade de väl fått upp något spår lr liknande. Men tänk om han kunde lyssnat!!!

 

Har även hunnit med att baka en sockerkaka lite snabbt som ja tog med som efterrätt till föräldrarna eftersom jag fick äta mat med dem idag.



 Ja var bara tvungen att göra den lite roligare än vanligt;-) Skulle nog passa bra in på ett barnkalas när jag tänker efter:-)


Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: