pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Alla motionerade

Kategori: Häst (fjordhäst)

Idag har jag motionerat alla hästarna själv igen! Jag känner mig rätt så nöjd med mig själv när jag gör de får jag nog lov att erkänna. Tänk om jag bara hade haft en häst den skulle nog ha haft bra kondis iaf. Men nu har jag 4stycken så de är bara slita på. Började med Åsa red ut en tur på ca 1timme sen tog jag in Moa och Flora klippte då Floras man. Sen red jag Moa och hade Flora på släp i skritt och lite trav ca halvtimme och de var riktigt busiga båda två. Och så var de ju bara Åse kvar så då kände jag att de var lika bra att hon också fick jobba lite. Så med henne red jag på ett gärde som var lite i isigaste laget tyvärr men red lite dressyrarbete en halvtimme med henne iaf.


 
från väster: Moa, Flora, Åsa och Åse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: