pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

7 februari-11

Kategori: Allmänt

Just nu när jag skriver detta inlägg är de som de kryper myror innanför pälsen på hundarna eftersom jag har sagt vi ska snart gå ut! Men de är så skönt att slappa lite när man kommit hem efter jobbet och samla ny energi liksom. Men den här eftermiddagen blir väl som de flesta andra ut med hundarna, sen till hästarna och så finns de ju alltid mindre roliga sysslor som bör göras som att hämta ved och städa, något som alltid behövs hemma hos mig förstår inte detta;-)  



Får se om jag återkommer med något mer ikväll, kan inget lova måste nämligen ta tag i lite annat skrivande också.


Har fått i uppgift att skriva om vad som hänt/ska hända inom agilityn på klubben i våran klubbtidning. Något som jag gjort de senaste gångerna men de värsta är att de har ju knappt hänt något nu under vintern hmmm tål att tänkas på. Höstnumret är ju mkt lättare för då har ju alla sommarens tävlingar varit som är lätt att skriva om.    

 

De här var väl kanske ett rätt så onödigt inlägg egentligen men men något måste ju vara bättre än inget.

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: