pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

15 februari-11

Kategori: Allmänt

Idag har jag inte fått mycket vettigt gjort känner mig riktigt lat när jag tänker på det. Och ögonlocket ja de går i en blå fin ton;-) Men eftersom jag inte har vanan att gå runt och blunda så är de rätt lugnt ändå. För ögonlocket är fortfarande svullet och täcker då de mesta blåa när ja har ögat öppet:-)

 

Har börjat fundera på Euro horse mässan som är i samband med Scandinavium Horse Show. Jag ska dit på torsdagen den 24feb och shoppa loss bland alla hästgrejer som finns där. Funderar på att köpa ett schabrak med mitt namn broderat på. Många har ju sin hästs namn men de känns inte så aktuellt för mig med tanke på att jag vill kunna använda de på vem som helst utav mina pållar.

 

Men jag får se lite vad priserna på de schabraken ligger på men just nu känns det i alla fall lockande. Men då kommer nästa fråga upp ska välja ett vit som ja då typ bara kan använda på tävling eller ska ja ta ett i någon snygg färg som då kan användas till träning. Visst kan man ju även ha ett färgat på tävling men just i dressyren tycker jag att det är snyggast med ett vit. Så det lutar nog åt ett färgat men inget är bestämt, skriver bara ut mina tankegångar här;-)

 

Sen kommer jag säkert hem med många flera saker, skulle även behöva hitta billiga grimmor eftersom de går åt som smör i solsken hos mina hästar. Och dyker jag på några snygga ridbyxor kan det nog oxå få följa med hem.

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: