pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

juldagen

Kategori: Allmänt

Idag var de julotta kl 7 som gällde de hör inte till vanligheterna för mig men ja följde med mormor eftersom de ändå var i "vår" egen kyrka i byn. De var fint med alla levade ljus som lyste upp hela kyrkan men lite segt att lyssna på prästen vissa stunder som förövrigt var min gamla engeskalärare.

Och när de var slut var de lagom att gå och fodra hästarna och jag hade planerat så att gummistövlarna stod redo i föräldrarnas trädgård så att jag inte behövde gå hem emellan!

Och nu har ja lyxat till frukosten med dessa:



För att hoppa tillbaka till julafton så de var de en bra dag fast de inte var snö ute. Fick några paket bla. ett smart svettäcke till hästarna med fleece på ryggpartiet men nät nedåt sidorna, reflexridspö, armband och halsband receptbok m.m.

Vi hade ingen Tomte som delade ut klappar hemma men Rickard agerade tomte åt en granne:



Hoppla!

Kommentarer

  • Lina säger:

    mackan där uppe ser god ut, hihi :)

    va bra, då är de bra alltså? :)

    2011-12-26 | 11:07:50
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: