pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Första träningen idag

Kategori: Häst (fjordhäst)

Jag och datorer.....får vara glad att ja fick dit min julnedräkning överhuvudtaget men ja har kommit fram till att den syns bara när man kollar på bloggens startsida alltså inte när man är inne på ett specifikt inlägg!

Idag har vi första träningen utav två till Töreboda hästklubbs julshow 18dec. Då kommer att ha ett nummer med 6stycken fjordingar som vi rider en kadrij på. Så Moa, Åsa och Åse ska vara med och Flora får stanna hemma då de finns 3 stycken fjordingar på ridskolan redan. En är ridläraren och två som är med i verksamheten så de ska bli skoj och speciellt för Moas del då det var jättelängesen hon var ute och åkte någonstans.


Men vi har inte bestämmt någon klädsel än så ja hoppas vi kan komma överens om något lämpligt idag eftersom de är kadrilj så är de ju roligast att se likadana ut och speciellt eftersom även hästarna är de. Min förslag är i alla fall snögubbar känns som de kan vara genomförbart sen vet ja att även vanlig tävlingsklädsel finns på förslag men för min del får det gärna vara något juligt för de är ju trots allt en julshow!

Hoppla!



Kommentarer

  • Marie säger:

    Snögubbar låter ju helt perfekt. Kan du fota nåt? Kanske en film?

    2011-12-02 | 19:55:47
    Bloggadress: http://stallbrannebo.blogg.se/
  • Camilla-Tävla om ett presentkort värt 300kr på My One! säger:

    Snögubbar lät ju skoj!



    Sv: Ja det ska bli jätteroligt :) Synd att det inte blev nån programridning, hade varit skoj :D

    2011-12-03 | 11:33:07
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: