pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

hittade mig själv, min dag i klockslag!

Kategori: Allmänt

Jag hittade mig själv och Elliott i ett fotogalleri ifrån Doggy agility proffessional cup

http://www.flickr.com/photos/doggyprofessional/6089634000/in/set-72157627414897527/


Förövrigt har dagen varit full av aktiviteter 05:30 var jag ute i ladugården och mjölka till ca: 09:00 och då var de hem rasta hundar och äta frukost sen vidare och hämta upp mormor kl 10:00 för att följa med henne och handla.

Sen var de till att rasta hundar igen och vidare ut och röja ca: 11:30 med röjsågen under staket. De är jobbig med rätt så roligt faktiskt

13:30 klar med röjsågen och tog en promenix med hundarna till kl 14:00 då jag träffade Lin och Sara i stallet och red en sväng.

15:30 fick värma lite lasange hos familjen:-) med ostkaka till efterrätt. 16:00 till stallet igen klippte man och red Moa en sväng i skogen och de var massa äckliga älgflugor, usch för dem.

17:15 snabbrastning av alla tre hundarna sen tog ja med Caktus och gick en runda på 5km.

18:00 hemma igen, lät hundarna va ute i trädgården medans jag putsade ett par av mina ridstövlar.

Sen tappade jag bort tiden men de blev en välbehövlig dusch och kvällmacka bland annat.

Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: