pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Har jag tur eller? :-) = Glad

Kategori: Allmänt

De är helt otroligt om ni minns så vann ja de här schabraket som Åse har på kortet



via min prenumeration på tidningen Equipage alltså en tävling som endast prenumeranter får vara med att tävla i och de enda man behöver göra vid en ny tävling är att skicka ett mejl som bekräftar att man vill vara med och tävla om respektive sak. Så de brukar ja försöka gör varje gång och i fredags kom tidningen i brevlådan och jag kollade igenom den lite snabbt och sen läser ja vinnare från förra nummrets lotteri. Jo visst mitt namn står med och jag har vunnit de här:


bildkälla

Så man kan inte annat än bli superglad:-) Barnängengrejerna har ja inte fått hem än men ändå jag har vunnit!!


Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: