pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

snygga bilder ;-P

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit påskledigt så himla skönt och det började jag med att fira genom att städa vardagsrummet efter sotaren. Inte så skoj men välbehövligt eftersom han var här och sotade idag.

Sen blev de fika med mor och syster ute i de härliga vädret och så skulle ju jag och Fia ridit en sväng på Åsnorna men Fia åkte på att jobba så de blev inget med de.
Men ja red en sväng själv på Åsa och hon var så duktigt vi fick passera mellan en lastmaskin med en stor plastsäck hängandes på lastaren och en stor traktor med såmaskin efter. Båda maskinerna var igång och folk i rörelse. Men Åsa gick på som ingenting emellan dem så skönt att hon inte bryr sig liksom.

Men ja nöjde mig inte med den rundan för sen fick de bli en till på Åse men då tillsamans med stallets andra hästar Schasen och Viggen.



Här passerar vi grushålan!


Sen var schasen lite tokig och gick och luktade så ja var bara tvungen att fota;-)

 Schasen



Väl hemma i stallet kände jag att de var dax att sopa ut lite hästhår eftersom de är en bit till mockedörren ifrån mina spiltor så sopar ja inte ut de varje dag utan sopar de till en hög i bakre kanten på spiltorna. Men som ni kanske ser de var dax att sopa ut de:-)




GLAD PÅSK KÄRA BLOGGLÄSARE!!!

Kommentarer

  • Camilla- Tävla om snygga kläder ifrån Mountain horse säger:

    Sv: Tycker helt klart att du ska vara med!

    2011-04-21 | 21:26:05
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/
  • linda säger:

    Oj vad mycket hår :p

    GLAD PÅSK! :)



    SV; Det är bra det. Haha, så har det faktiskt

    hänt mig en gång :)

    2011-04-22 | 11:51:03
    Bloggadress: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: