pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

imorgon blir de student! och ja vann!

Kategori: Allmänt

Imorgon är de dax för min lillebror att ta studenten!


Så idag är de diverse förberedelser som gäller. Ja själv gör väl kanske inte så mycket, köpte blommor att hänga runt halsen idag sen ska ja även slå in presenten. Och så har ja letat reda på alla vasar jag har och lånat ut till familjen så de har någonstans att göra av blommorna. Kommer ihåg när ja själv tog studenten vi vaserna räckte inte så vi fick ta till en hink. Har även fått i uppdrag att knyta Rickard slips så ja hoppas den har blivit godkänd de är snart upp till bevis då han ska använda den redan ikväll på avslutningsmiddagen.
Sen ska jag se till så jag har allt i ordning så ja bara kan byta om och åka vidare imorgon efter jobbet. Eftersom ja börjar kl 5 imorgon så slutar ja även i tid så att slipper ta ledigt så de är ju skönt på ett sett men inte att börja kl 5:-(. Men de blir inte lång stund hemma ca 30min men då ska Rebecka ha rastat hundarna åt mig så ja inte behöver tänka på de.  

Sen måste ja bara berätta att de lönar sig att tävla!! Jag vann i påsktävlingen hos camilla!!! Yihooo!!

Hoppla!

Kommentarer

  • linda säger:

    sv; okej! jag med faktiskt. kan inte rida med chaps. Får inte lika bra stöd jämfört med när jag har mina ridstövlar :)

    2011-04-29 | 11:24:05
    Bloggadress: http://lindalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: